نرم افزار حسابداري
نوشته شده توسط : اميرمحمدنجار

معرفی برخی از نرم افزارهای حسابداری

 

نرم افزار حسابداری آلبالو:

صدور رسید خرید،صدور فاکتو فروش، اصلاحات،گزارشات،نمودار خرید و فروش،مشاهده و اصلاح فاکتو،حساب اشخاص،کاردکس اشخاص،گزارشات بدهکارو بستانکار،

امورانبار،کاردس انبار،امکان تعریف چندین انبار مختلف، گزارشات موجودی کالا،کاردس کالا، دریافت، پرداخت،چاپ رسید،گزارشات صندوق ثبت هزینه ها،عملیت

مربوط به چک، گزاشتن چک به حساب، ثبت چک برگشتی،امور اقساط،اموربانکی،افتتاح حساب بانکی، ثبت برگه واریزی،ثبت برگ دریافت از حساب،برداشت با کارت

اعتباری،صدورچک، گزارش بانک،دفتر روزنامه،تهیه پشتیبان به صورت اتماتیک،بازیابی سریع اصلاعات،تاریخ کاملا اتماتیک،کاردس، صندوق،امکان تعریف چندین صندوق

 

نرم افزار حسابداري و انبار داري آسان حساب:

قابل استفاده در تمامی فروشگاهها از قبیل لوازم خانگی صوتی و تصویری ( قابل ذکر است هم اکنون بیش از ۹۰ درصد فروشگاههای لوازم خانگی از نرم افزار آسان استفاده میکنند ) ، خدماتی و پخش ، مراکز بزرگ فروش ، امور نشر و فروش کتاب ، سوپرمارکتها ( فایل تعریف شده بارکد۸۰ درصد از اجناس سوپرمارکتها موجود است ).

نرم افزاري مناسب جهت کلیه عملیات حسابداری ، خزانه داری ، انبارداری ، خرید و فروش ، کنترل چک ، محاسبه سود و زیان

نگهداری حسابها:

در آسان تعداد نامحدود حسابهای مشتریان ، نمایندگان ، بانکها ، هزینه ها ، درآمدها ، صندوق ، اسناد پرداختی و دریافتی و ... قابل تعریف و نگهداری است .علاوه بر صدور سند مستقیم میتوان از اسناد دریافت و پرداخت نقد و چک جهت صدور سند استفاده نمود. همچنین امکان بستن اتوماتیک حسابها در پایان دوره مالی پیش بینی شده است. گزارش های بسیار متنوع مالی نظیر دفاتر حسابداری ، ترازنامه و صورت سود و زیان نیز قابل تهیه میباشند.

 

خرید و فروش با عملیات اتوماتیک حسابداری و انبارداری :

در آسان کلیه عملیات مالی و انبار به صورت اتوماتیک بوده و با صدور فاکتور ، ثبت انبار و اسناد مربوطه انجام میشود . همچنین امکان طراحی فاکتور دلخواه توسط کاربر وجود دارد. امکان تعریف تاریخ سررسید برای فاکتورها و گزارشات فاکتورهای معوق وجود دارد. ضمنا ارتباط بین برگه های دریافت و پرداخت با فاکتورها وجود دارد. امکان استفاده از سریال نیز در نرم افزار وجود دارد ( قابل توجه فروشگاههای موبایل ).

موجودی انبار :

در آسان اطلاعات مربوط به انبارها ، کالاها از قبیل نام و کد کالا ، نقطه سفارش ، بارکد و قیمت فروش نگهداری شده و گزارشات متنوعی از کالاها و انبارها از قبیل گردش موجودی ، وضعیت خرید و فروش هر کالا ، انبارگردانی ، مغایرت ها و ... با تعیین انبار مربوطه قابل تهیه است.

دفتر چک :

در آسان سابقه چکها بطور کامل نگهداری میشود و امکان جستجو و دستیابی به اطلاعات مختلف چک از جمله چکهای پاس شده و نشده ، برگشتی ، در جریان وصول و ... وجود دارد. امکانات گوناگونی از جمله چاپ چک ، راس گیری ، هشدار چکهای سررسید شده ، تعریف دسته چکها و ... نیز در برنامه وجود دارد.

دوره های مالی و واحدهای متعدد مستقل:

آسان با قابلیت نصب به تعداد نامحدود میتواند اطلاعات موسسات مختلف را بصورت مجزا روی یک کامپیوتر یا یک شبکه نگهدارد.همچنین امکان استفاده از دوره های مالی مختلف به نحوی که هر لحظه اطلاعات سالهای قبل قابل دسترسی باشد ، وجود دارد.

حفظ و ایمنی اطلاعات:

آسان با قفل سخت افزاری ارائه میگردد و با تعیین سطح دستیابی و رمز ورود ، استفاده هر کاربر از برنامه محدود میگردد و دسترسی سایرین بدون رمز ورود غیر ممکن است.همچنین علاوه بر تهیه و نگهداری نسخه پشتیبانی بصورت اتوماتیک ، امکان تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات روی فلاپی ، سی دی و فلش وجود دارد.

سایر امکانات :

ماشین حساب ، دفتر تلفن ، سررسید هوشمند ، تقویم شمسی ، ارسال گزارشات به اکسل

 شبکه اینترنتی نرم افزار آسان :

در نرم افزار آسان این امکان وجود دارد که چندین کامپیوتر از طریق اینترنت شبکه شوند و همزمان کلیه امور حسابداری انجام شود

از مزایای این روش این است که صاحب فروشگاه یا شرکت لازم نیست دائما در محل کار حضور داشته باشد بلکه میتواند در هر نقطه از ایران یا جهان حسابداری خود را کنترل نماید

ضمنا این نمایندگی توانایی ارائه سخت افزار کامپیوتر ، نوت بوک ، راه اندازی شبکه ، تجهیزات فروشگاهی مانند پرینتر فیش ، اسکنر بارکد ، پرینتر لیبل ، نمایشگر مشتری ، کشوی پول ، پرینتر جهت چاپ گزارشات و مواد مصرفی مانند رول کاغذ ، رول برچسب بارکد و تمامی ملزومات حسابداری مورد استفاده مشتریان را با بهترین کیفیت دارد .

امکان جدید نرم افزار حسابداری آسانحساب:

ارسال پیامک به مشتریان با امکان ساخت قالبهای مختلف

انتخاب تصوير در معرفي كالا

نرم افزار حقوق و دستمزد

امکان دریافت اطلاعات کدینگ کالا و اشخاص از اکسل

امکان دریافت اطلاعات فاکتور از اکسل

 

فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی
۳ – کاربردی نمودن تئوری‌های مالی و مهندسی در اقتصاد صنعتی و رو به رشد در جهت توسعه‌ی پايدارمشتريان
۴ – گروه‌بندی و توليد نرم‌افزارهای تخصصی صنايع بر اساس ساختارهای سازمانی تعريف شده

 

نرم افزار حسابداری زمرد:

نرم افزار حسابداری زمرد دارای بخش ها و قابلیتهایی است که آنرا نسبت به بسیاری از نرم افزارهای حسابداری دیگر شاخص نموده است .
 گروه نرم افزاری زمرد از مجموعه ای از کارشناسان متخصص و باتجربه در زمینه های تخصصی از جمله برنامه نویسان خبره و باتجربه،حسابداران باتجربه و کارشناسان حسابداری و حسابرسی،وتیم تخصصی پشتیبانی تشکیل گردیده است.
 نرم افزار حسابداری زمرد دارای مجموعه جامعی از نرم افزارهای حسابداری بوده که برای هر مجموعه تجاری،اقتصادی و سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی قابل ارائه و استفاده میباشد.این مجموعه نرم افزار  حسابداری برای انواع فروشگاهها،شرکتهای تجاری  و پیمانکاری،کارگاهها و کارخانه های تولیدی،شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی قابل ارائه و استفاده میباشد . 
 از ویژگی های نرم افزار حسابداری زمرد قابلیت تغییرات در نرم افزار حسابداری متناسب با سفارش و سلیقه کاربر میباشد. به این صورت که ممکن است شرکت یا فروشگاهی نیاز به تغییرات در نرم افزار حسابداری متناسب با نیاز مجموعه خود را داشته باشد مجموعه نرم افزار حسابداری زمرد این قابلیت را برای کاربران خود فراهم نموده تا در صورتی که نیاز به تغییرات در نرم افزار حسابداریشان داشته باشند آنرا به شرکت نرم افزار حسابداری زمرد اعلام نموده تا آنرا برای کاربر به نرم افزار حسابداری زمرد اضافه نماید.

 

نرم افزار حسابداری پارمیس:

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس یکی از شرکت های پیشرو و پرافتخار در زمینه تولید نرم افزار های مالی و سامانه های پیام کوتاه است.

پارمیس یکی از جامعترین نرم افزارهای حسابداری است که با توجه به نیاز کسب و کارها و فعالان اقتصادی در نسخه های متنوع طراحی و تولید شده است.   در زیر به اختصار به معرفی محصولات پارمیس می پردازیم:

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی  پارمـیس

•این نرم افزار با قابلیت های پیش بینی شده کلیه امور مرتبط به یک فروشگاه مانند خرید و فروش، انبار ، دریافت و پرداخت را مدیریت می نماید . اگر دارای فروشگاه هستید مدیریت حساب و کتابتان را به این نسخه از پارمیس بسپارید.

نرم افزار حسابداری شرکتی پارمـیس

•این نرم افزار امکان مدیریت فعالیت های چندین شرکت را دارد. بخشهای این نرم افزار شامل، بازرگانی(خرید و فروش)، دریافت و پرداخت، چک و بانک، کالا و انبار و... بوده و کلیه نیازهای یک شرکت را مرتفع می نماید.

نرم افزار حسابداری تولیدی پارمـیس

•این نرم افزار علاوه بر دارا بودن امکانات نسخه شرکتی پارمیس امکان مدیریت تولید کالاها بر اساس فرمول تولید محصولات و همچنین مدیریت کالاهای در جریان ساخت و نزد پیمانکاران را در اختیار قرار می دهد.اگر دارای کارخانه و یا حتی کارگاه تولیدی هستید این نسخه از پارمیس برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

سامانه پیام کوتاه پارمـیس

•این سامانه تحت وب بوده و امکان دریافت و ارسال پیامک بصورت تکی و گروهی، ارسال منطقه ای، ارسال بر اساس مشاغل و جنسیت و سن، ارسال مستقیم و زماندار، اتصال به کلیه خطوط 1000،2000 و... و قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری پارمیس را دارد. اگر تاکنون برای ارتباط دوطرفه با مشتریانتان خط پیامکی نداشته اید، پیشنهاد می کنیم حتما از سامانه های پیام کوتاه پارمیس استفاده نمایید. امکانات فوق العاده این سامانه قطعا روابط شما و مشتریانتان را بهبود خواهد بخشید.

نسخه آزمایشی یکماهه (فروشگاهی، شرکتی و تولیدی ، سامانه پیام کوتاه)

•پارمیس حق مشتری می داند که قبل از خرید محصول را آزمایش کند. همه نسخه ها نسخه آزمایشی یکماهه دارند. پس می توانید کاملا مطمئن خرید کنید.

نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه(رایگان)

•پارمیس در راستای اعتلای فرهنگ مالی عمومی، نرم افزار "حسابداری شخصی پارمیس همراه" را جهت گوشی های اندروید برای مدیریت حساب و کتاب شخصی و خانوادگی تولید و طراحی نموده است. این نرم افزار امکان مدیریت صندوق ها، بانک ها، درآمدها، هزینه ها، بدهی ها، طلب ها و مدیریت اعضای خانواده را دارد. پارمیس همراه رایگان است!!! 

 

 

 

 

 

نرم افزار الماس:

·       امکان معرفي اشخاص و گروه بندي آنها(خريدار، فروشنده، همکار، ويزيتور و...)

·       امکان معرفي انبار

·       امکان معرفي كالاها و گروه بندي در 2 يا 3 سطح شامل گروه اصلي، گروه فرعي و مشخصات كالا

·       امکان معرفي انواع واحد شمارش کالا

·       امکان معرفي حسابها در 4 سطح شامل كل، معين، تفصيل و يک حساب شناور(مركز)

·       امکان تعيين حسابهاي خاص(صندوق، اسناد، بانکها و...) جهت صدور اتوماتيک اسناد حسابداري فروش و صندوق

         ثبت فرمول تولید کالاها

•              اسناد تولید کالاها

•              ثبت قردادها

توجه کنید که امکان ثبت ارتباط قرارداد ها در تمامی فرم های معمولی برنامه حسابداری موجود می باشد

تعریف و مدیریت دفاتر مالی و دوره های حسابداری

در این فرم به هر تعداد دلخواه می توان دفاتر حسابداری مجزا در نرم افزار حسابداری آسمان ایجاد کرد. توجه کنید هیچ محدودیتی در ایجاد دفاتر مالی وجود ندارد.

امکانات نرم افزار و پشتیبانی

کپی و بازیابی اطلاعات، تنظیمات ثبت فاکتور فروش، فاکتور خرید و ایمیل کپی اطلاعات

 

 

نرم افزار حسابداری بلوط:

نرم افزارهای حسابداری بلوط در یک نگاه
تنوع شغلی ، سادگی در کار ، امکان کار با کیبورد و موس ، تنوع گزارشات ، ثبت اتوماتیک ۹۹% از اسناد بدون نیاز به دانش حسابداری، شکل ظاهری بسیار زیبا و کاربر پسند ، نصب بسیار آسان ( فقط با چند کلیک )
ثبت اسناد و عملیات در نرم افزار بلوط به گونه ای است که کاربران غیر حرفه ای و افرادی که دانش حسابداری ندارند به راحتی می توانند اطلاعات خود را ثبت نمایند . همچنین حسابداران و مدیران مالی نیز ، با داشتن یک کدینگ کاملا شخصی ، می توانند اسناد و عملیات خود را بصورت کاملا دستی ثبت نمایند .
اصناف و مشاغل تحت پوشش نرم افزار بلوط :
فروشگاه ها ( مشاغل آزاد ) ، خرده فروشان ، عمده فروشان ، بنکداری ها ، شرکت های خصوصی ، بازرگانان ، وارد کنندگان کالا ، صادر کنندگان کالا ، فرش فروشی ، پوشاک ، کامپیوتر ، سوپرمارکت ، لوازم الکترونیکی ، مصالح ساختمانی ، پیمانکاران ، خدماتی ها ، شیشه بری ، کیف و کفش ، آرایشی و بهداشتی ، رستوران ، آشپزخانه ، فست فود ، اغذیه ها ، سنگ بری ، شیشه بری ، لوازم خانگی ، وکلا ، بیمه ،کابینت سازی ، آهن فروشی ، ایزوگام ، لوازم التحریر و بسیاری از اصناف دیگر

انواع کلی برنامه:

فروشگاهی پیشرفته

شرکتی ساده

شرکتی پیشرفته

 

سایر برنامه:

ربات پیامک رسان نرم افزار

نسخه رستوران

نسخه داربست

اتوماسیون کارخانجات بتن آماده

فرش فروشی

برخی از ویژگی ها:

عملیات خاص : ( ثبت فاکتور ترکیبی کالا و خدمات ، تعریف چند انبار ، راس گیری چک ، ثبت دستگاه کارت خوان ، چاپ چک ، چاپ حرارتی فیش زن ، تعریف چند صندوق)
کاربران : ( ثبت کاربر با تصویر ، گزارش از عملکرد آن ، سطح دسترسی قوی )
امکانات : ( دفترچه تلفن ، طراحی شخصی تمامی فرم ها ، طراحی تمامی گزارشات قبل از چاپ ، خروجی به تمامی فرمت ها اعم از اکسل – ورد – تصویر – ایمیل – pdf ، یادآوری چک ها و یادداشت ها ، پشتیبانی اتومات ، ثبت گروه برای مشتریان ، کالا ، درآمد و هزینه)
چند شرکته : ( تعریف چندین شغل در یک نرم افزار )
شبکه : ( امکان ثبت بصورت سرور و کلاینت با دیتابیس متمرکز )
پیامک رسان : ( ارسال تکی و گروهی پیامک به مشتریان ، مانده حساب ها و … )

 

 

نرم افزار حسابداری فراگستر:  

کاربرپسندی و افزایش سرعت و دقت در انجام عملیات مالی

پشتیبانی از زبان های فارسی و انگلیسی

یکپارچگی سیستمهای مالی و بازرگانی فراگستر

عرضه ی نرم افزارهای حسابداری ارزی، تجمیعی و بودجه به همراه نرم افزار حسابداری مالی در یک بسته بدون هزینه ی جداگانه

امکان import و export داده ها و اسناد از اکسل به نرم افزار و بالعکس

مدیریت موثر دارائیهای جاری و غیر جاری

ارائه گزارشات کامل وجوه نقد و گردش آنها

ارائه ی صورتهای مالی اساسی مطابق استانداردهای حسابداری

پوشش کامل معاملات ارزی و اسناد و گزارشات مربوطه

 

نرم افزار حسابداری انگاره نت:

نسخه پیشرفته نرم افزار حسابداری و انبار داری انگاره نت با تکیه بر تجارب قبلی در تولید سیستم های ساده مالی تولید گردیده است.

 

در تولید این ورژن از نرم افزار حسابداری و انبار داری انگاره نت کماکان سعی در حفظ سادگی در امور بوده است اما در عین حال امکاناتی فراتر از نسخه ساده در طراحی آن لحاظ گردیده است.

چند کاربری و چند شرکتی بودند از جمله امکانات موجود در سیستم پیشرفته مالی انگاره نت است.

از اصلی ترین مزیت های این نسخه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    سادگی در نصب و اجرا

    سهولت در استفاده (بدون نیاز به دانستن مفاهیم حسابداری)

    تعریف کاربرهای مختلف با سطوح دسترسی قابل تعریف به منظور دسترسی به حسابها

    صدور فاکتور های دریافت و پرداخت با نشان و آدرس صاحب نرم افزار

    گزارش گیری های متنوع و کارا بر روی حساب ها، کالا ها، فاکتور ها، اشخاص و....

    گزارش گیری های گرافیکی و نمودارهای متنوع تصویری

    دسته بندی کالا ها بهمراه بسته بندی ها و واحد های متنوع

    ایجاد سالی مالی برای اطلاعات

    حسابرسی همزمان بر روی حساب های چند شرکت بصورت جدا گانه

    لیست وظایف، قرار های ملاقات و یادداشت ها.

    ثبت پیش فاکتور ها و درخواست های مشتریان

    توانایی صدور فاکتور از روی پیش فاکتور ها و درخواست ها

    ثبت و کنترل دریافت، پرداخت، چک، حواله و پول نقد و امکان مشاهده گزارش جزئیات کار ها.

    دسته بندی افراد در گروه های مختلف

    مدیریت موجودی نقدی و حساب های بانکی

    پشتیبان گیری و بازیابی پشتیبان از حساب ها و اطلاعات نرم افزار

 

نرم افزار حسابداری نفیس:

تنوع شغلی ، سادگی در کار ، امکان کار با کیبورد و موس ، تنوع گزارشات ، ثبت اتوماتیک ۹۹% از اسناد بدون نیاز به دانش حسابداری، شکل ظاهری بسیار زیبا و کاربر پسند ، نصب بسیار آسان ( فقط با چند کلیک )

فروش بیش از ۲۲۰ هزار نسخه ، در پایان سال ۱۳۹۲ ، به عنوان یکی از پرفروش ترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر بازار می باشد . سادگی در کار ، سادگی در نصب و نیاز نداشتن دانش کامپیوتر و حسابداری ، یکی از مهمترین دلایلی است که کاربران از حسابداری نفیس ، به عنوان نرم افزار خوب یاد کرده و آنرا پیشنهاد می کنند . نداشتن تبلیغات و فروش بالای نرم افزار ، می تواند دلیلی بر این امر باشد .

ثبت اسناد و عملیات در نرم افزار نفیس به گونه ای است که کاربران غیر حرفه ای و افرادی که دانش حسابداری ندارند به راحتی می توانند اطلاعات خود را ثبت نمایند . همچنین حسابداران و مدیران مالی نیز ، با داشتن یک کدینگ کاملا شخصی ، می توانند اسناد و عملیات خود را بصورت کاملا دستی ثبت نمایند .

اصناف و مشاغل تحت پوشش نرم افزار نفیس :

فروشگاه ها ( مشاغل آزاد ) ، خرده فروشان ، عمده فروشان ، بنکداری ها ، شرکت های خصوصی ، بازرگانان ، وارد کنندگان کالا ، صادر کنندگان کالا ، فرش فروشی ، پوشاک ، کامپیوتر ، سوپرمارکت ، لوازم الکترونیکی ، مصالح ساختمانی ، پیمانکاران ، خدماتی ها ، شیشه بری ، کیف و کفش ، آرایشی و بهداشتی ، رستوران ، آشپزخانه ، فست فود ، اغذیه ها ، سنگ بری ، شیشه بری ، لوازم خانگی ، وکلا ، بیمه ،کابینت سازی ، آهن فروشی ، ایزوگام ، لوازم التحریر و بسیاری از اصناف دیگر

 

انواع کلی برنامه:

    سخه استاندارد

    نسخه پیشرفته

    نسخه طلایی

 

برخی از ویژگی ها:

عملیات خاص : ( تعریف چند انبار ، لیست سفارشات کالا ، سود و زیان در بازه تاریخی مشخص )

کاربران : ( ثبت کاربر با تصویر ، گزارش از عملکرد آن ، سطح دسترسی قوی )

امکانات : ( دفترچه تلفن ، بزرگنمایی صفحه اصلی ، باز شدن تمامی فرم ها با هم ، خروجی گزارشات به فرمت اکسل ، یادآوری چک ها و یادداشت ها ، پشتیبانی اتومات )

چند شرکته : ( تعریف چندین شغل در یک نرم افزار )

شبکه : ( امکان ثبت بصورت سرور و کلاینت با دیتابیس متمرکز )

ثبت دفترچه اقساط برای مشتریان ، گزارش بد حسابها و عملیات دریافت قسط

 

 

نرم افزار حسابداری هلو:

هلو نرم افزاري است که کليه عمليات حسابداري ، انبار ، خريد فروش ، چک و بانک و توليد به صورت يکپارچه صورت ميدهد.

اين نرم افزار در مجموعه هاي فروشگاهي ، شرکتي ، توليدي ، جامع ، صنعتي و تحت شبکه به بازار عرضه شده است. همچنين اين نرم افزار نسخه هاي متعددي را جهت مشاغل مختلف ارائه نموده است.

نرم افزار حسابداري هلو يکي از مهمترين نرم افزارهاي فارسي زبان است

 

از ويژگيهاي اصلي نرم افزار هلو مي توان نکات ذيل را برشمرد:

ارائه شده تحت زبان برنامه نويسي دلفي

براي ديدن کامل متن به ادامه مطلب مراجعه نماييد

قدرت گرفته از بانک اطلاعاتي SQL Server

سازگاري با ويندوز XP / Vista / Seven

قابل ارائه به صورت نسخه هاي تحت شبکه

بروزرساني مستمر

قابل اجرا بروي سيستم هاي مکانيزه فروش

قابليت اتصال به پوز بانک صادرات

 

برخي امکانات اين نرم افزار عبارتند از:

- صدور انواع فاکتور (خريد، فروش، پيش فاکتور، ضايعات و مرجوعي) دريافت و پرداخت به صورت چک، نقد، نسيه، تخفيف.

- خرج چک گردش چک و گزارشات متنوع از چکهاي وصولي، وصول نشده و … بر حسب تاريخ، پشت نمره، شماره چک و يا … عملکرد بانکه و صورت حسابهاي بانکي مطابق با  استاندارد بانکهاي کشور به تفکيک هريک از شماره حسابها.

- اعلام سررسيد چکها به صورت اتوماتيک، امکان ثبت چکهاي تضميني و گزارشات مربوطه معرفي کالا در سطوح اصلي و فرعي، همچنين تعريف نمودن مشخصه‌هاي کالا به دلخواه عملکرد برنامه بوسيله نام کالا در کليه مراحل و يا استفاده از کد کالا تا ?? رقم مطابق مشاغل مختلف فهرست ريالي و تعدادي از کل انبارها به صورت لحظه‌اي و تعيين قيمت کالا بر حسب نرخ روزانه ارز (درهم، دلار و...)

- سفارش خريد کالا بصورت دستي يا اتوماتيک از روي حداقل موجودي کالا (حد سفارش) انبارگرداني و اتخاذ تصميم مديريت در مورد کالاهاي کسري و انتقال به سال جديد . آموزش نرم افزار هلو

- گزارشات مخصوص جهت سابقه مشتريان و اطلاعات آماري از بهترين مشتريان، بهترين کالا و فروش ماهيانه و … اعلام وضعيت اشخاص از لحاظ بدهکاري و بستانکاري و حتي  مبلغ چکهاي عهده آنها در قسمتهاي مختلف برنامه.

- مشخصات کامل مالي و شخصي طرف حسابها به همراه ترازنامه و سابقه آنها 

واسطه‌ها ثبت کميسيون آنها با درصد پيشنهادي و يا بدون در نظر داشتن درصد.

- تنظيم گزارشات بصورت دلخواه از لحاظ نوع نگارش، اندازه، نوع قلم، رنگ، شروط مورد نظر و … صورت مغايرت بانکي به وسيله صورتحساب بانک از طريق مودم و يا  موردي توسط اپراتور محاسبه سود و زيان لحظه‌اي، ترازنامه دو ستوني و چهار ستوني.

 

نرم افزار سحر:

گروه نرم افزاری سحر، در تابستان سال ۱۳۸۶ با مشارکت جمعی از کارشناسان حرفه ای و با تجربه فعالیت خود را آغاز نموده و از زمان تاسیس سعی در استفاده بهتر از تکنولوژی اطلاعات، جهت بهره وری و بهینه سازی سیستم های مختلف داشته است.

 

مهمترین فعالیت های گروه، تولید نرم افزار های سفارشی و خاص جهت سازمان ها، شرکت های خصوصی و دولتی بوده است. با تولید نرم افزار “کنترل و مدیریت پول سحر” گروه، سیاست جدیدی را در زمینه فعالیت خود ایجاد کرد. تولید نرم افزار های ساده، پرکاربرد و ارزان (سپکا) به زبان فارسی و با توجه به نیاز کاربران با سطوح دانش فنی مختلف. به همین دلیل با جذب کارشناسان بیشتری جهت پیاده سازی پروژه های جدید؛ سیاست کاری جدید ما به طور رسمی با ارائه نسخه ۲ نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر آغاز شد.

 

از مهمترین محورها و سیاست‌های فعالیت “گروه نرم افزاری سحر” در راستای جلب رضایت مشتریان به اختصار می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

    استفاده از فناوری‌های روز جهان در سطوح مختلف عملیاتی و مدیریتی.

 

    بهره‌گیری از کادر مجرب در بخش‌های مختلف مدیریت، تحلیل، ‌طراحی، پیاده‌سازی، اجرایی‌سازی، آموزش و پشتیبانی.

 

    استفاده از امکانات و قابلیت‌های موجود در ایران و جهان در راستای نوآوری و پرهیز از دوباره‌کاری.

    کاربری آسان سیستم‌ها و ابزارها جهت استفاده کاربران با هر سطح دانش فنی.

    خدمات مناسب در جهت ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش.

    ارائه نرم افزار ها با مناسب ترین قیمت.

 

نرم افزار میم:

اين بسته نرم افزاري ، "نسخه پايه" از مجموعه نرم افزارهاي حسابداري ميم مي باشد كه در سطوح مختلف پايه ، متوسطه ، پيشرفته ، ويژه ، انبار ، حسابداري مطلق ، براي رفع نيازهاي كاربران تهيه گرديده است.شما مي توانيد با توجه به جدول مقايسه اي هر يك از سطوح مختلف اين نرم افزار را با توجه به نياز خويش انتخاب نماييد.

* این نرم افزار حسابداری مورد تایید سازمان امور مالیاتی کشور می باشد.

برخی از قابلیت های نسخه پایه :

 

 تعاریف پایه

* تعریف کالا ، گروه کالا و واحد اندازه گیری کالا

* تعریف طرف حساب

* تعریف حساب های بانکی

* تعریف انواع خدمت

 

عملیات خرید و فروش

* صدور فاکتور خرید ، فروش ، بازگشت از خرید ، بازگشت از فروش

* تنظیم خودکار چاپ فاکتور و گزارشات بر روی کاغذهای A5 , A4 و ...

* محاسبه اتوماتیک ارزش افزوده در انتهای فاکتور

* تعیین تخفیف سطری و کلی در فاکتور

* تولید خودکار سند حسابداری برای انواع فاکتور

 

عملیات مالی ، چک و بانک

* دریافت از طرف حساب (بصورت: نقدی ، چک ، کارتخوان ، حواله ،اینترنتی)

* پرداخت به طرف حساب (بصورت: نقدی ، چک ، خرج چک ، کارتخوان ، حواله ،اینترنتی)

* ارائه رسید برای کلیه دریافتی ها و پرداختی ها

* عملیات چک (خواباندن چک ، اعلام وصول ، اعلام برگشتی ، عودت چک)

* تولید خودکار سند حسابداری برای عملیات مالی فوق

* نمایش جدولی از کلیه عملیات مالی

* عملیات بانکی

 

اول دوره

* تعریف موجودی اول دوره صندوق

* تعریف موجودی اول دوره حسابهای بانکی

* تعریف مانده حساب اول دوره طرف حسابها

* تعریف چکهای دریافتی موجود در صندوق

* تعریف چکهای پرداختی اول دوره

 

گزارشات

* گزارش موجودی کالاهای انبار

* گزارش کاردکس کالا

* گزارش صورتحساب اشخاص

* گزارش صورتحساب صندوق

* گزار گردش حسابهای بانکی

* گزارش دوره ای خرید و فروش

* گزارش دفتر روزنامه ، کل ، معین ، تفصیلی

 

سایر امکانات

* نمایش جدولی کلیه اطلاعات با قابلیت چاپ و جستجو

* دفترچه تلفن دسترسی و اتوماتیک

* تقویم شمسی ، میلادی ، قمری

* تهیه نسخه پشتیبان و ارزیابی اطلاعات

 

نرم افزار کسبه:

گروه نرم افزاری کسبه به صورت تخصصی برروی توسعه نرم افزارهای مالی و حسابداری برای پلتفرم های مختلف، به ویژه آندروید و ویندوز، فعالیت می نماید. یکی از نرم افزارهای تحت موبایل توسعه یافته توسط تیم کسبه، نرم افزار «حسابداری جیبی کسبه» می باشد که به منظور مدیریت امور مالی و حسابداری فروشگاهها و کسبه طراحی شده است. همچنین نرم افزار «دفتر چک + بانک» جهت مدیریت چک های بانکی به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است. نرم افزار حسابداری تحت ویندوز طیف وسیعی از مشاغل شامل مراکز خرید و فروش، رستوران ها و کافی شاپ ها، دفاتر بیمه، آژانس های املاک، آتلیه های عکاسی و ... را تحت پوشش قرار می دهد. با توجه به رابط کاربری فوق العاده کارآمد محصولات طراحی شده توسط





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: